İSTANBUL KARTAL İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

DEĞERLER EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI DEĞERLENDİRİLİYOR

‘Değerler Eğitimi’ kapsamında birinci yarıyılda yapılan çalışmaları değerlendirmek üzere, Kartal İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Değerler Eğitimi Projesi Yürütme Komisyonu tarafından 22 Ocak Perşembe günü değerlendirme toplantısı yapıldı.   
DEĞERLER EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI DEĞERLENDİRİLİYOR

Burak Bora Anadolu Lisesi’nde yapılan ve okulların yoğun ilgi gösterdiği toplantıda, Kartal Fatma Aliye Mesleki ve Anadolu Lisesi Müdürü Fatih Özkaya’nın, değerler eğitiminin temelinin ailede atıldığının altını çizdiği açılış konuşmasında, okulda verilen değerler eğitiminin bu temeller üzerine inşa edildiğine dikkat çekti. Özkaya, konuşmasında, çocuklarımızın zihinlerini bilgiyle doldurarak öğretim yaparken, gönüllerini de sevgiyle ve milli manevi değerlerle donatıp onların ahlaklı birer fert olarak yetişmeleri için okullarımızda değerler eğitimi çalışması yapmamız gerektiğine inandık, dedi.

Kartal İlçesi Değerler Eğitimi Yürütme Komisyonu tarafından belirlenen; Esentepe Anaokulu, Özel Doğa İlkokulu, Öğretmen Zekeriya Güçer İlkokulu ile Burak Bora Anadolu Lisesi’nin değerler eğitimi kapsamında geliştirdikleri güzel ve örnek proje çalışmalarının sunumunun yapıldığı toplantı, katılımcılardan gelen soruların cevaplandırılmasının ardından sona erdi.

Bakanlık tarafından 2010 yılında başlatılan ‘Değerler Eğitimi’ kapsamında çalışmalar; okul içi, sınıf içi ve aile içi etkinlikler olmak üzere üç boyutlu olarak yürütülüyor.

 

Değerler Eğitimi Komisyon Değerlendirme ToplantısıDeğerler Eğitimi Komisyon Değerlendirme ToplantısıDeğerler Eğitimi Komisyon Değerlendirme ToplantısıDeğerler Eğitimi Komisyon Değerlendirme ToplantısıDeğerler Eğitimi Komisyon Değerlendirme Toplantısı 

Karlıktepe Mahallesi,Spor Caddesi,No17 Kartal/İSTANBUL Yeni Kartal Hükümet Konağı Binası 4. Kat - (0216) 473 2590 - 473 2591 - 517 14 50 - 517 14 51

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.