İSTANBUL KARTAL İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü (Muhasebe Birimi)

 

 

 

Nurbay ÖZCAN

 

 Bölüm Şefi:

Nurbay ÖZCAN

 Bölüm Şefi:

Nurbay ÖZCAN

 Dahili Tel No :

171

 Dahili Tel No :

171

 Bölüm Memuru :

Mustafa AK (175)

 

 

   Bölüm Memuru :  Gülay ÇİL    
   Dahili Tel No :  131     
  Bölüm Memuru :  Solmaz KAZAR      
  Dahili Tel No :  174      
   Bölüm Memuru :  Dursun GÜMÜŞ      
  Dahili Tel No :

 172

    
  E-posta         :

 kartal34_muhasebe@meb.gov.tr


Destek hizmetlerine ilişkin görevler aşağıda belirtilmiştir.

a) Maaş promosyon ihale işlemlerinin, yeni gelenlerin aktarım işlemlerinin yapılması,

b) Müdürlüğümüz ve ilkokul, ortaokulların elektrik, su, TTNET ve doğalgaz faturalarının takibi, ödenmesi, dosyalanması,

c) Okulların inşaat, onarım vb. gibi gelen ödeneklerin tahakkuk işlemlerinin yapılması,

ç) Müdürlüğümüz ve okulların ödenek iş ve işlemleri, ilkokul ve ortaokulların elektrik su doğalgaz faturalarının takibi, ödenmesi, arşivlenmesi,

d) Özel Eğitim Kurumları ve Rehabilitasyon Merkezi kurumlarının sadece tahakkuk işlemlerinin yapılması, (Fatura örnekleri ve dosya bölümünde muhafaza edilmektedir) 

e) Okullarımızın TEFBİS iş ve işlemlerinin yapılması, dosyalanması,

f) Müdürlüğümüze bağlı okullarda görevli stajer öğrencilerin MOS programı üzerinden takip edilerek ücretlerinin Malmüdürlüğüne teslimi ve dosyalanması,

g) Burslu öğrencilerinin  MOS programı üzerinden takip edilerek ücretlerinin Malmüdürlüğüne teslimi ve dosyalanması,

ğ) Mahkeme icra ödeme emirleri takibi, İcra Müdürlükleri ile İcra Mahkemeleri tarafından ödenmesi talep edilen icra emirlerinin iş ve işlemlerini yürütmek,

h)Ödenek takip modülü işlemleri ile yazışmalarını yapmak,

ı) İlçe Lig Heyeti Hesaplarının takibi,

i) İlçe ÖSYM payı hesabı takibi,

j) İlçe Çocuk Kulupleri Hesabı takibi,

k) Müdürlüğümüze bağlı personelinin yolluklarının Ödenek Takip Modülüne işlenmesi ve takibi ödenmesi,

l) Müdürlüğümüze ve bağlı kurumların genel haciz ve icra takip yazışmaları,

m) Mal ve Hizmet Alım Modülü giriş işlemlerinin yapılması.

 

Destek hizmetlerine ilişkin görevler aşağıda belirtilmiştir.

a) Müdürlüğümüz okulların maaş, ve ek ders, işlemlerinin onaylandıktan sonra Malmüdürlüğüne teslimi, dosyalanması, arşivlenmesi,

b) İLKSAN İşlemleri aidat ve üyelik işlemleri ve yazışmaları,

c) Müdürlüğümüz ve okullarda görevli personellerin SGK işe başlama bildirgeleri işlemleri,

ç) Tahakkuk işlemlerine esas olan onayları almak ve ilgili diğer işlemleri yürütmek,

d) Müdürlüğümüze bağlı okullarda görevli 4/B personel maaş iş ve işlemleri, 

e) Müdürlüğümüze bağlı okullarda görevli sürekli  işçilerin özlük, maaş iş ve işlemleri, özlük dosyalarının tutulması, saklanması ve emekli işlemleri,

f) Müdürlüğümüze bağlı okullarda görevli TYP temizlik işçilerinin SGK giriş- çıkış, maaş ile ilgili iş ve işlemleri,

g) Müdürlüğümüze bağlı okullarda görevli ücretli öğretmenlerin  MOS programı üzerinden takip edilerek ücretlerinin Malmüdürlüğüne teslimi ve dosyalanması,

ğ) Müdürlüğümüz ve bağlı okullarda görevli personelin icra yazışmaları, kesintilerinin gerçekleştirilmesi ve KBS giriş işlenmesi,

h) Kadrosu Müdürlüğümüzde bulunan 4/B personel ve sürekli işçilerin çalışmadığına ilişkin SGK girişi,

ı) Müdürlüğümüz ve okullarda görevli personelin, doğum, ölüm, yolluk vb.sosyal haklar ile ödeme emri düzenlenmesi, Malmüdürlüğüne teslimi ve dosyalanması,

i) SGK emekli keseneklerinin ay sonunda, sistem üzerinden gönderilmesi ve Malmüdürlüğünce onaylandıktan sonra dosyalanması, saklanması,

j) MTSK direksiyon sınavı ücret bordrosunu hazırlamak, ödenmesini sağlamak, kırtasiye payı olarak ayrılan paranın ilçe ihtiyaçlarında kullanılması işlemlerinin yapılması.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Karlıktepe Mahallesi,Spor Caddesi,No17 Kartal/İSTANBUL Yeni Kartal Hükümet Konağı Binası 4. Kat - (0216) 473 2590 - 473 2591 - 517 14 50 - 517 14 51

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.