İSTANBUL KARTAL İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlçemize Ataması Yapılan Sözleşmeli Öğretmenlerin Göreve Başlatılabilmesi İçin İstenen Belgeler

  İlçemizdeki Eğitim Kurumlarına Sözleşmeli Öğretmen olarak ataması yapılanların; göreve başlatılmak üzere, aşağıda belirtilen evraklarla birlikte şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.
İlçemize Ataması Yapılan Sözleşmeli Öğretmenlerin Göreve Başlatılabilmesi İçin İstenen Belgeler

                                                                      SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ATAMASINA İLİŞKİN DUYURU

 2020 Haziran Sözleşmeli Öğretmen Atamaları Sonucunda İlçemizdeki Eğitim Kurumlarına Sözleşmeli Öğretmen olarak ataması yapılanların; göreve başlatılmak üzere, aşağıda belirtilen evraklarla birlikte şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.

  1 - Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas(mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge v.b) belgelerin aslı,

  2-Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

3- Mal bildirimi (İlçemize atananlara Müdürlüğümüzce verilecektir)

4-Onaylı Elektronik Başvuru Formu,

5- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz

edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

6-Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu

olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,

7- Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydını gösterir belge

 

8- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi

 

9-  Kimlik Fotokopisi

 

Karlıktepe Mahallesi,Spor Caddesi,No17 Kartal/İSTANBUL Yeni Kartal Hükümet Konağı Binası 4. Kat - (0216) 473 2590 - 473 2591 - 517 14 50 - 517 14 51

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.